Vrijdag 12 januari is het weer zo ver! Dan wordt er een schaatswedstrijd gehouden op de ijsbaan in Dordrecht. Schaats jij normaal op vrijdag het eerste trainingsuur? Dan kan je meedoen!

De wedstrijd is op vrijdag 12 januari van 18:00 tot ongeveer 19:30, met aan het einde, tijd om vrij te schaatsen. Let dus op: degene die normaal het tweede trainingsuur schaatsen, kunnen de maandag erop (de 15e) het uur inhalen.

Wil jij dus heel graag een snelle tijd neerzetten, doe dan mee en schrijf je in!

Op vrijdag 29 december worden de inschrijfformulieren uitgedeeld. Deze kun je uiterlijk 5 januari tijdens de training weer inleveren. Het is ook mogelijk om je op te geven per email. Download het onderstaande inschrijfformulier en mail deze, of de gegevens, naar jellevdoever@gmail.com

Inschrijfformulier schaatswedstrijd 12-01-2018