Ons heeft het droevige bericht bereikt dat Jacob Oosterwijk op 14 februari 2022 is overleden. We hebben Jacob mogen leren kennen als een betrokken, actief en enthousiast lid en trainer. We zijn hem ontzettend dankbaar voor zijn inzet als trainer en werkgroeplid binnen de IJsclub en Trainingsgroep de Molenhoek.

Aanstaande vrijdag 18 februari is er van 19:00 tot 20:30 uur gelegenheid tot condoleren in de aula aan de Schoonenburglaan 64 in Nieuw-Lekkerland. Om deze reden zal de ijstraining aanstaande vrijdag het tweede uur geen doorgang vinden.

Op zaterdag 19 februari vindt de begrafenis plaats om 11:00 uur. Voorafgaand aan de begrafenis om 10:00 uur is er een besloten bijeenkomst voor genodigden. Deze bijeenkomst is echter wel voor iedereen online toegankelijk via www.begrafenisondernemingstam.nl